čtvrtek 27. srpna 2015

Enchanted Forest, Kooh-i-Noor Mondeluz

Moje druhé omalovánky od Johanny Basford. První je Secret Garden a předobjednala jsem si už i Lost Ocean. Nadšenec :-)


K nim jsem si nadělila i novou, velkou sadu pastelek Mondeluz. Jsou to akvarelové pastelky. Tyto jsou v plechové krabici, je jich 72 kusů a já si k nim chodím neustále čichat, jak úžasně voní. Zatím s nimi nekreslím. Je mi líto je načít. Tak stále kreslím těmi původními, menšími :-D


A tady už omalovánky. Opět nádherný, kvalitní, vysokogramážní papír.




















Enchanted Forest jsem si objednala v knihkupectví Martinus, do pár dní jsem je měla doma. A k nim vtipnou milou poukázku. Určitě uplatním!
A taky upozorňuji na 31. srpen, tedy Den nepřečtených knih #ViceCasuNaCteni

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za váš komentář :-)