neděle 27. listopadu 2016

Domov je to hlavní, co stojí za to tvořit

To je podtitul jedné nové knížky, kterou napsaly mámy, blogerky a majitelky kouzelného obchodu.


Báječné oslavy (s Mámami)
Michaela Kramolišová
Markéta Popovičová
nakladatelství CPress

Dostala se mi do rukou tato knížka a já jsem se vám ji rozhodla představit ještě dřív, než tu odtajním některé vánoční dárky. A to hned z několika důvodů.
Blog Od hlavy až k patě mám ráda a sleduji holky i na Instagramu a obdivuji, s jakou lehkostí a jak krásně dokáží psát o všedních věcech i o hlubších tématech. Takže jsem se na knížku moc těšila. A nezklamala.
Asi už jste pochopili, že jsem oslavový a zdobící typ a že důvod k obému si najdu téměř kdykoli. A přesně v tom duchu knížka je, nepůsobí křečovitě, není blyštivě načančaná, ale jednoduchá, skromná, domácí, rodinná, a proto osobitá a milá. K přípravě pohoštění a výrobě dekorací nepotřebujete desítky věcí, které už jinde nevyužijete.
Jedna kapitola se navíc věnuje Vánocům.

Uvařila jsem si takhle jedno odpoledne kafe, nakapala pár kapek oleje do aromalampičky a začetla se. Úplně mi to zvedlo náladu a taky jsem se na ty Vánoce naladila a hodlám si je užít bez zbytečného velkého uklízení a příprav. Prostě jen tak pro radost. Jako tahle knížka.




























2 komentáře:

  1. Dekuju za predstaveni tehle knizky. Taky si Vanoce a i cely advent chci uzit hlavne v pohode a poklidu. S uklidem to neprehanim. S tolika chlapama to ani nejde :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S tolika chlapy a s tolika dětmi :-D Já kolikrát celé odpoledne uklízím, skončím navečer, a než jdou kluci spát, je to tu zase vzhůru nohama :-D Ježiš, a toho prádla, co je v koši a na žehlení... No nic, vlastně co by, nestresovat se :-D

      Vymazat

Děkuji za váš komentář :-)