čtvrtek 2. července 2015

První školkový rok za námi

Prázdniny před námi!


Naše školka je úžasná a lidé, kteří v ní pracují, ještě úžasnější. Ačkoli jsem nikdy nebyla plačka a z projevů dojetí ostatních lidí jsem byla vždycky nesvá, co mám děti, tak mě taky dojímá kdeco. A zrovna to první loučení s prvním rokem školky a první paní učitelkou mě teda dojímalo už asi čtrnáct dní předem.

Pro paní učitelku jsme upekli náš domácí kváskový chleba. Na zahradě jsme jí natrhali kytičku. Oboje vonělo neskutečně a ve školce jsme díky tomu byli za atrakci.
Pro paní ředitelku a zbytek školkového personálu jsme pořídili balíček na obalení nervů :-)



Jednu kytičku jsem si natrhala i domů - kromě růže navíc je totožná. Je v ní pivoňka lékařská, levandule lékařská, dobromysl, měsíček, papratka samice, vrbina tečkovaná, denivka, kohoutek věncový, pupalka a pak ještě jeden takový drobný voňavý plevel.



Dětem jsme na rozloučenou upekli domácí brumíky a perníčky - medvídky, podle třídy, do které Eliášek letos chodil.



Některé děti končily už v pátek (zejména školáci) a tak se odpoledne konaly před Zámečkem soutěže a hry.



Eliáška to moc baví, oběhli jsme téměř všechno. Za každou absolvovanou soutěž získal na papírek razítko.









Ptáček, kterého si Eliášek obkreslil, vystřihl, polepil a přilepil na špejli v tvořícím koutku.



Školka oficiálně končila v úterý 30. 6., domluvili jsme si u babičky a dědy grilovačku.
Zase byla pohoda :-)



Kluci blbli s dědou.



A různě se osvěžovali...

...ve škopíku...



...hrátkami s vodou...



...i kocour Eda se nechal dobrovolně osvěžit.



Doma kluci dostali dárky - Eliášek Tajemství permoníků, Alánek blešku a vešku a dohromady novou hru od Djeco.


A taky náš oblíbený nepečený dort.


Přejeme všem ty nejkrásnější prázdniny :-)

4 komentáře:

  1. No, začíná jim to parádně. Sama jsem z toho dostala prázdninovou náladu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dokud nechodil Eliášek do školky, tak jsem nevnímala, že jsou prázdniny. Den jako den. Zvlášť, když jsem ještě chodila do práce. Letos tu atmosféru opravdu vnímám. Snad nám ta pohodička vydrží :-)
      Zdravím KK a ráda tě tu vidím :-)

      Vymazat
  2. Krásné a originální dárky jste přichystali pro paní učitelku a děti ze školky. Já bych tedy mohla dělat plačku i na kšeft, ty děti mě prostě vždycky dostanou. Já vůbec nevím, jak rozdýchám nástup dcerky do školky, sice nás to čeká až příští rok, ale stejně to bude zase doják ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :-)
      Vidíš, a to já jsem nástup oproti vlastnímu očekávání vůbec neobrečela :-D Byla jsem spíš nervozní, co Eliášek, jestli nepláče, jak se začlenil do kolektivu a tak. A pár dní/týdnů se mi doma bez něj stýskalo.

      Vymazat

Děkuji za váš komentář :-)