pátek 31. července 2015

Zubní hygiena

Kartáčky a zubní pasty pro děti i dospělé.



Po látkových plenkách a zdravém opalování vás nechám nahlédnout dál do naší přírodní domácnosti - totiž do koupelny, na čištění zubů.

Zubní pasty používáme různé - Muž i klasickou Paradontax.
Jinak si nejčastěji kupujeme Ratanhia Zahncreme od Weleda, Basis sensitiv Lavera, Sole sensitiv Dr. Hauschka nebo i Alverde z DM drogerie.
Pro děti kupujeme Dětský zubní gel Weleda (k mání i v malém balení, skvělé na cesty), Dětskou zubní pastu Dr. Hauschka, Basis sensitiv Lavera (jahoda-malina), Dětskou zubní pastu Jack n´Jill (spoustu skvělých příchutí) a Dětský zubní gel Benjamínek Nobilis.

S oblibou používám i Zubní prášek citron od Nobilisu.



Malé balení dětské zubní pasty Weleda.


Kartáčky příliš nestřídáme, tedy pokud jde o značky samozřejmě. Naší stálicí jsou kartáčky Curaprox, děti střídají s TePe, sem tam koupíme přírodní zubní kartáček.




Klukům od malička čištění zubů nijak nevadí, zoubky si čistí rádi. Ovšem zpříjemnit si to nějakou zábavnou činností také není na škodu :-) Na fotce namáčejí autíčko, které mění barvu dle teploty.


Příště skočíme do vany :-)

8 komentářů:

  1. My teď frčíme na pastách Urtekram - tutti frutti nebo aloe vera (ta je teda spíš mandarinková)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :-) Od Urtekramu jsem snad ještě nic nezkoušela, tak ty pasty by mohly být dobrý začátek :-)

      Vymazat
  2. Koukám, co vše nemáme společného:o)
    Hezký víkend, M.

    OdpovědětVymazat
  3. Mám děti 6,4,2 a od cca roku a půl už čistím i mezizubní prostory, používám takové pilky z dmka (jsou tam čtyři barvy : http://www.mirusmix.de/WebRoot/Store12/Shops/62584053/4C8F/75A9/A2B5/C87F/E333/C0A8/29B9/81B5/404_web.jpg) na starší už mám curaprox mezizubní kartáčky doporučené hygienistkou, je to moje kamarádka, tak tam děti chodí rády. Teď máme pastu alverde jahůdkovou a je super, chodím na ni i já :) ;) zubní kartáčky máme tepe.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tu dětskou jahodovou Alverde jsem taky viděla. Nemají ji v nabídce dlouho, že jo? Tak vyzkoušíme :-)
      Na ty mezizubní kartáčky se přeptám. Mně zase bylo řečeno, že někdy není úplně vhodné je používat. On asi každý řekne něco jiného.

      Vymazat
  4. Kartáčky mají teď kluci přesně ty co vy modrý a zelený :-) Škoda, že nedělají víc klučičích motivů. Vyzkoušejte postu ještě logodent Zelenou ta je naše nej, ale jinak mají kluci rádi i od NObilisu "mašinkovou" :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, a taky mají třeba jen 5 kusů na prodejně (v klučičích barvách a motivech) a je problém vybrat dva hezké různé. O tu mašinku se málem poprali, ale byla prostě jen jedna, v té menší velikosti.
      Díky za tip na Logodent. Píšou, že má jemnou chuť máty. Naši kluci chtějí právě spíš ty ovocné, bylinkové, tak jim ji zkusím dát, co oni na to. Kdyžtak ji budu používat já :-)
      Mašinku jsem jim kupovala. Když byl starší malý, tak ji měl rád. Ještě i nedávno. Ale asi před půl rokem jsem jim ji znovu koupila a starší ji odmítl, že mu nechutná (složení snad neměnili). A mladší, jak to viděl, tak ji taky začal odmítat. Navíc mi jednou spadla z umyvadla, ulomil se vršek s tou pumpičkou, už to nešlo úplně zavřít a na povrchu začala osychat. Tak jsem ji před pár dny vyhodila skoro novou :-(

      Vymazat

Děkuji za váš komentář :-)