čtvrtek 15. října 2015

Od jara do jara

František Hrubín
nakladatelství Albatros


Výbor k 100. výročí narození básníka vydává jako poděkování nakladatelství Albatros, jehož byl František Hrubín dlouhá léta blízkým spolupracovníkem.

Co víc k tomu dodat. Pan Hrubín je klasika, ilustrace Matěje Formana mám velmi ráda, jejich zemité barvy a jindy zase snové.

Milé básničky pro všechna roční období, pro každý den. Od jara do jara můžeme přiřadit k mým tipům na podzimní knížky.

Ještě se mi moc líbí její formát a silnější hrubší papír.




























5 komentářů:

  1. No wau, tak to je skvost!! Měla jsem ji už několikrát v košíku a vždycky jsem zaváhala, nebyla jsme si jistá, jaká je uvnitř! Tak tohle předčilo má očekávání, děkuju za fotky!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, bez toho náhledu jsem stále váhala. Pak jsem ji prolistovala fyzicky a bylo jasno. Dost mi připomíná tu tvoji podzimní s Jakubem :-)

      Vymazat
  2. Taky ji máme doma, Elišku už říkadla moc neberou, ale listujeme v ní spolu, protože ty ilustrace jsou opravdu nádherné!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No přiznám se, že jsem si ji koupila spíš kvůli sobě :-) Další krásný kousek do knihovničky :-) Víc stránek za sebou taky nedáme, ale je fajn na doplnění, třeba teď čteme hodně o podzimu, houbách a tak, tak k tomu přihodím i jedno dvě říkadla :-)

      Vymazat
  3. Taky ji máme doma, Elišku už říkadla moc neberou, ale listujeme v ní spolu, protože ty ilustrace jsou opravdu nádherné!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za váš komentář :-)