sobota 7. listopadu 2015

Až zo Slovenska

Mile, Moe, Koláčová, Pískacie tričká


Ráda bych vám představila několik našich oblíbených slovenských značek, které nás nikdy nezklamou.

První, v Čechách asi nejznámější, je mile.
Milá retro oldschool značka, kterou tvoří dvě mámy - Miriam a Lenka. Oblečení je ze 100% bavlny, ušité na Slovensku. Obal je nejen krásný, ale také z recyklovaného papíru. Pokud někomu věnujete, není potřeba nijak zdobně balit, samo o sobě už je to lahoda pro oko.
Oblečení je držák, kluci ho nosí hodně často, Eliášek i do školky, a až na nějaký ten žmolek od praní je oblečení jako nové. A ty jejich klasické punčocháče, pro menší děti dokonce s kšandami!

O koníčkovi Budíčkovi

Zimná kolekcia

Vreckáči vol. 2

Hravá kolekcia

Hravá kolekcia

mile + Slovakiagift

Jazerná kolekcia

Zatím poslední kousky z mile - na zimu


Další naší slovenskou oblíbenkyní je Koláčová. Za ní se skrývá slovenská multitalentka a matka dvou knedlí Kristína Farkašová.
Samotná trička nenesou její značku, mají značku různou (třeba kluci mají z Nextu, u Muže už ani nevím), hlavně aby byla proužkatá. Její značkou jsou vtipné a originální nápisy, které na trička zpočátku ručně malovala, ale teď už se samozřejmě jedná o tisk.
A tisk je fakt dobrý, protože to taky peru dost často, a zatím (ťuk, ťuk) se nic neloupe. 

Koláčová (trička) a mile (punčocháče)

Koláčová (trička), mile (punčocháče) a jedno Pískacíe tričko (s červeným puntíkem)

Koláčová - jeden z nejlepších dárků, co jsem kdy Muži dala - balí na něj ženský

Do třetice jsme si oblíbily kousky Pískacie tričká. Nedávno spustili i českou verzi eshopu.
Bohužel na eshopech je jejich nabídka jen velmi základní, nejlépe je sledovat je na facebooku a domluvit se s nimi, šijí na zakázku.
Kvalita je taková kolísavá, resp. doporučuji kupovat spíš oblečení bavlněné, zaobroubené. Jinak se ale nic nepáře a pískátka nám stále pískají. I když vím, že i ta se dost reklamují.

S autíčky pro kluky, jedno oversize z černým srdcem pro mě


Dárek pro Aničku - dvakrát mi ho předělávali, resp. šili ho na třikrát, protože jednou spletli pískátko, podruhé velikost, ale nakonec se k majitelce dostalo :-)

Moje s puntíky a zeleným srdcem

Moje vánoční

Nejnovějším slovenskou značkou, kterou jsme si oblíbili, je MOE. Za ní stojí zase dvě slovenské holčiny, výroba je taky na Slovensku. Prvně prodávaly podkolenky, nově mají v nabídce i capáčky. A konečně začaly dělat i větší velikosti. U dvou kousků určitě nezůstaneme.

Trojuholníky

V merku mám ještě Lemura. Z toho by se kluci poskákali radostí.

Co vy, znáte a kupujete nějakou slovenskou značku?

14 komentářů:

  1. Pískacie trička máme, koupila jsem Prckovi a muži stejná, tmavě modře pruhovaná s červeným autíčkem. Prcek s tím honí parádu ve školce - stokrát lepší než spajdrmen. Pískátko bez problémů.
    A dík za tip na Mile, ty punčocháče musíme otestovat, vypadají skvěle!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Punčocháče rozhodně doporučuji, stará dobrá klasika a opravdu drží. Ty s kšandami si nemůžu vynachválit.

      Pískací jsem dala Eliáškovi do školky jednou a paní učitelka mě prosila, ať už si ho nosí jen doma, že chtěly celý den pískat všechny děti :-D Chápu, že toho musela mít chudák za celý den dost :-D

      Vymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  3. Oh ano. Od Lemura mám v merku toto: http://lemurlemur.sk/collections/all/products/kids-pullover-tapir-sky

    A dík za nápad: Objednám muži trígo ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Super tipy dekuju, piskaci tricko mela kamaradka a ted jsem premyslela ze ji reknu o kontakt, neni treba dekuju nasla jsem:-). Ostatni vecicky jsou take skvostne. Sleduju vas blog jiz nejakou dobu a vyber knizek jsem diky vasǐm tipǔm objednala k vanocum. Silvia

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to mě moc těší :-) Co jste vybrala? :-)

      Vymazat
    2. Hadej jak moc te mam rad, abeceda z mest, jezisek, jak zvirata spi, kastankuv domecek, jak velbloud potkal tavu - mluvim s rodici slovensky a tato musela byt. Mnoho o zviratkach jsme poslali babicce aby poradila jeziskovi😄. Dekuju za tipy. A take jsem koupila sticky book rocni obdobi a vanoce😄.

      Vymazat
    3. A ted jeste premyslim nad knizkami od Petra Horacka asi zvolim aj verzi...zadnou od nej nemame a tolik se mi libi no a anglickou detskou take nemame😄.

      Vymazat
    4. Hezký výběr :-) A Horáčka jednoznačně doporučuji!

      Vymazat
  5. Originální trička s vtipným potiskem jsou způsoby, jak ukázat svůj jedinečný styl a smysl pro humor. Tyto trička nejsou jen oblečením, jsou to výrazem vaší osobnosti. Vtipné nápisy, obrázky a slovní hříčky na tričkách dokážou rozveselit nejen vás, ale i okolí. Jsou to skvělé konverzační startery a výborný způsob, jak sdělit světu, co si myslíte, a to s humorem.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za váš komentář :-)