pondělí 23. listopadu 2015

Baobaba a jiné příběhy

Zuzana Pospíšilová
Eva Chupíková
nakladatelství Albatros


Jedna z nedávno vydaných knížek v nakladatelství Albatros. Sedm pohádek, sedm bajek a sedm příběhů pro nejmenší.
Asi první knížka od Zuzany Pospíšilové, kterou jsem klukům koupila. Lesní pohádky jsem kdysi koupila jako dárek pro kamarádčiny holčičky a na Pohádky pod polštář si dělám zálusk už pěkně dlouho, ale zatím na ně nedošlo. Každopádně jsem tušila, co můžu očekávat :-)
Stejně tak od ilustrací Evy Chupíkové. Jsou moc milé a děti zaujmou.

A v knížce je jezevec! To je něco pro Eliáška :-) Taky perníčkový vrtulník, blechy v kožichu, bacily, strašidlo pod postelí...

Pohádky se mi vesměs líbí, obsahují nějaké ponaučení nebo poselství. Ale knížka mi přijde trochu šitá horkou jehlou, objevila jsem tam několik stylistických chyb a snad i nějakou gramatickou. 































Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za váš komentář :-)