pátek 20. listopadu 2015

Dětská razítka



Předevčírem jsem je použila na školkový adventní kalendář, tak dnes jsem je nafotila zblízka :-)
Jsou to razítka značky Aladine a máme jich několik sad a víc druhů.


Jako první jsme kdysi koupili dětská StampoBaby.
Jsou ergonomicky tvarovaná, vhodná od 18 měsíců, skvělá pro malé dětské ručky. Razítkovací polštářek je hezky velký, aby dítě snadno namočilo celou plochu razítka. 






Dokoupili jsme i dvě sady barevných polštářků. V každé sadě razítek máte jeden, s předem danou barvou, nemůžete vybírat. U safari byl hnědý, u strojů oranžový a u domácích zvířátek tmavě modrý, prostě jsme to chtěli barevnější.



Sobě jsem taky udělala radost a koupila si sněhové vločky a později ještě vánoční motivy - svíčky, ozdoby, stromečky a tak. U těchto už je polštářek jen malý čtvercový a někdy mi dělá potíže namočit celou plochu razítka. 

StampoScrap sněhové vločky - i když myslím, že já mám trochu jiné


A tyhle už jsem v nabídce nenašla, každý rok je nová kolekce


A takto s nimi Eliášek od malička razítkoval.




Používáme je i na zdobení.
Předloni jsme s nimi razítkovali perníčky. 



S Eliáškem jsme vytvářeli vánoční přání.


I loni jsme je využili na vánoční přání.


A taky na balící papír. Každý měl přidělený jeden obrázek, podle kterého jsme pak určovali, komu dárek patří. 



Letos zatím na adventní kalendář. Otisky jsem ještě vybarvila.



Kvůli číslicím jsem si letos chtěla objednat tyto, ale prošvihla jsem Den dopravy zdarma, tak to možná nechám být. Nebo přihodím nějaká pro děti, ať se mi to vyplatí :-D


Při dobré péči vám razítka vydrží dlouho jako nová. Snažím se je po každém použití hned umýt. Napustím si vodu do umyvadla, přidám nějaký prostředek (na nádobí, tekuté mýdlo apod.) a nejlépe je vyčistím menším kartáčkem. I ty pěnové úchopy, protože ty děti vždycky zapatlají.
Bohužel ne všichni u nás doma jsme tak pečliví. Jakmile na razítkách barva zaschne, tak pak už tak dobře dolů nejde.
V poslední době je občas nechám projít pračkou, na nejkratší program, někdy jen na máchání, přidávám gel/sliz na praní. Není to moc eko, ale nepoužívám je zase tak často, tak se to snese.

Horší je údržba u polštářků. Když děti používají více barev najednou, razítkují samozřejmě z jednoho do druhého, takže se v nich míchají barvy. To nevím, jak odstranit.
Každopádně doporučuji skladovat polštářky obrácené směrem dolů, aby barva nezůstávala dole a nahoře nebyl polštářek suchý.

Přeju hezké tvoření :-)

20 komentářů:

  1. Na těchto také ujíždím a ve VV potřebách nechávám značnou část výplaty:o)
    Ale nemohu odolat.
    A zrovna jsem chtěla říci, jak to, že máš vše tak čisté???? Já tedy jsem líná je mýt po každém razítkování a podle toho tak vypadají:o)
    papa, M

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, Moni :-) Kde je kupuješ fyzicky?
      Jestli já nebudu puntíčkář :-D :-D Mám i taková ultra stará písmena a ty taky myju, možná už je to i na nějakou diagnozu :-)

      Vymazat
    2. Kájo, jako všechny Vv potřeby v Idea Creativu v Berouně. Občas otevřou krabici a rozprodávají jednotlivé kusy. Můžeš si koupit po kusech a né celý box:o)
      papa, M.

      Vymazat
    3. Moni, já tam taky ráda nakupuju. Jenže většinou už jsou ty razítka rozebrabé :-) Teď jsem zvolila taktiku, líná huba holí neštěstí a zeptala jsem se jestli by otevřeli na jednotlivé kusy (vločky) a paní s tím neměla problém, takže konečně jsem si vybrala. A mají tam přenádherné hrníčky na presso ... :-)

      Vymazat
    4. To mi povídej, tam já nechala už výplat:o)

      Vymazat
    5. Tak děkuju, budu se tam muset zajet podívat :-)

      Vymazat
  2. Tahle razítka mám taky ráda - i když nemám takovou zásobu! Já si je nakoupila jednotlivě na výtvarných veletrzích a pak u nás v papírnictví je mají taky i po samostatných kouscích, ale jen sezónní, jako třeba ty vločky... A moc se mi líbí ta vaše přáníčka, asi se letos inspiruju! Děkuji ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak jsem se nakonec opravdu inspirovala přáníčky, můžete mrknout ;)
      http://kamenurazu.blogspot.cz/2015/12/vanocni-pranicka-3.html

      Vymazat
  3. jééé taky jsem u čtení přemýšlela jak to, že je máš tak čisté :-) já ty naše nemyju. Ale asi začnu :-) Ty vánoční jsou nááádherné. A strašně se mi líbí ty přáníčka. Asi objednám razítka a začnu tvořit přáníčka :-) I když letos mám v plánu, že budou kluci malovat. Krásný přehled. díky :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Sice je taky po akci umývám, ale takhle čisté je nemám :o) Asi je zkusím prohnat pračkou :o)

    OdpovědětVymazat
  5. Chtela jsem se zeptat odkud ty razitka mate? Moc se mi libi. Dik Terka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý večer, v článku jsou prokliky přímo na stránky dodavatele, nebo jsme je kupovali i v Bráně k dětem :-)

      Vymazat
  6. Razitka jsou paradni. Ale nej jsou ta vase pranicka ! Asi vytahnu razitko na pecivo s vlockou a taky neco podobneho s klukama vytvorim (i kdyz puvodne jsem chtela delat pranicka jinak). Diky za inspiraci. P.

    OdpovědětVymazat
  7. Chtela bych se zeptat, kdy jste kupovala svoje razítka sněhových vlocek? Mnohem víc se mi líbí ty vaše a ne ty aktuální (na které je i odkaz), jenže ty hezčí nemůžu nikde sehnat :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na Aladine, ale právě že letos už je asi nemají.

      Vymazat
  8. Chtela bych se zeptat, kdy jste kupovala svoje razítka sněhových vlocek? Mnohem víc se mi líbí ty vaše a ne ty aktuální (na které je i odkaz), jenže ty hezčí nemůžu nikde sehnat :(

    OdpovědětVymazat

Děkuji za váš komentář :-)