neděle 13. prosince 2015

Šesté okýnko

Zapalte 2. svíčku. Zajděte si na adventní trhy.


Tak svíčku jsme zapálili. Při snídani, kterou jsme si užili jako bezdětní :-)
Na adventní trhy nedošlo, neboť kluci nebyli doma, a taky jsme si řekli, že o ty pražské vlastně letos nestojíme - stromeček je stále stejně přeplácaný, ve stáncích stále stejné kýče a předražené jídlo, bývají tam davy a prostě nás to tam neláká.
Ale v sobotu byly adventní trhy u nás na náměstí, tak jsme tam vyslali alespoň tatínka, koupil nám místní med a svíčky ze včelího vosku.

Když se kluci večer vrátili od babičky, čekal je ještě opožděný Mikuláš od nás :-)
Na oplátku mi přivezli krásné "sněhové" koule, které s babičkou vyráběli :-)

Jo a my s Mužem jsme vymalovali i předsíň, takže s malováním tento rok splněno :-)



Omeleta se sušenými rajčaty a buvolí mozzarellou










2 komentáře:

  1. My se adventním trhům také nějak už vyhýbáme, ale zato si každý rok nenecháme ujít adventní víkendy na Hamouzově statku, jsou to taková ryze staročeská vánoční akce, jsou tam lidoví umělci s betlémy, ozdoby a dalšími krásnými výrobky, topí se tam v dobových kachlových kamnech, naživo se zpívají koledy, někdy je tam i loutkové divadélko pro děti, zkrátka moc hezká atmosféra :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za tip na Hamouzův statek! Už jsem o něm slyšela, ale netušila jsem, že tam pořádají i advent. Chtěli jsme se tam vypravit poslední adventní neděli, ale zradila mě fyzička, tak snad příští rok.
      Jinak já bych ráda na adventní trhy vyrazila, ale spíš někam asi do menšího města, kde je to opravdu o tradicích. Nebo mě lákají Drážďany a Vídeň.

      Vymazat

Děkuji za váš komentář :-)