pátek 4. prosince 2015

Třetí okýnko

Napište dopis Ježíškovi.

Třetí okýnko skrývalo úkol, který mají rády snad všechny děti na světě - totiž říct si o to, po čem touží :-) A Ježíšek to přece vidí :-)


Co se týká dárků pro Alánka, má Ježíšek volnou ruku a tím pádem to má snazší. Eliášek byl zcela konkrétní. Nezapomněl však ani na ostatní, takže například babičce má Ježíšek přinést nový dům, tátovi auto, ptáčkům jablíčko a mně zelenou kabelku :-)


Ve školce děti taky kreslily a přišel k nim Mikuláš - donesl čokoládový kalendář, duhovou pružinu (Taky jste ji měli jako děti? Tahle je teda o dost kratší a o dost méně kvalitní, ale kluci se s ní teda vyblbnou i tak až až.) a ovoce, ale to už se stačilo sníst.



Jsem tedy na toho Ježíška zvědavá, jak se pochlapí.

4 komentáře:

  1. Prava predvanocni atmosfera u vas x-)
    Ja si dnes od rana pripadam jako krotitel drave zvere....s mizivym vysledkem:-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je u nás doma každý den, někdy už jsem fakt zoufalá :-( Plus když se k tomu přidá nachlazení, migréna nebo tak něco. Bude líp ;-)

      Vymazat
  2. My jsme letos byli na sv.Martina na víkend v Krušných horách, tak jsme rovnou v rámci návštěvy Božího daru "napsali" dopis pro Ježíška a hodili mu to rovnou do schránky. Chtěla jsem tam rovnou pořídit i vánoční razítka na obálky pro vánoční přání, ale koukali na mě, jak z jara, že ho ještě nemají ani vyrobené...letos jsem zkrátka byla nějak v předstihu ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jééé, Krušné hory, Boží dar, Ježíšek, pošta, razítko... to je krása! Škoda, že ho ještě neměli.

      Vymazat

Děkuji za váš komentář :-)