středa 13. ledna 2016

Šestnácté okýnko

Udělejte si procházku za světýlky.

V tom týdnu jsem zůstávala v práci až do pozdního odpoledne, předvánoční šílenství nabývalo vrcholu. Kluky hlídala babička, takže jsem si je vyzvedávala až za tmy a mohli jsme bez nesnází plnit úkol.


Došli jsme až na stromek na náměstí, kde jsme potkali příbuzenstvo s dětmi. Takže bylo o zábavu postaráno, protože děti začaly za hlasitého smíchu stromek obíhat :-)
A je krásný, z místního lesa, decentně nazdobený, hezky osvícení.



Doma jsme si trochu prodloužili odchod do postýlek, protože jsme měli moc práce. Nejdřív jsme museli doplnit energii, pak přišlo na řadu kreslení a nakonec jsme zvládli ještě další cukroví.





Kokosovo-medové pracny:
360 g špaldové mouky
160 g kokosu
100 g cukru
240 g másla
2 lžíce medu
2 lžičky citronové šťávy
2 lžičky rumu
špetka soli
cukr + vanilka na obalení

Ze všech ingrediencí vypracujeme těsto a necháme odpočinout. Pak jím plníme formičky a pečeme asi 7 minut v troubě vyhřáté na 160°C.
Poté ihned vyklápíme z formiček a obalujeme v cukru.



Pracny jsem letos pekla prvně, po formičkách jsem se začala shánět na poslední chvíli, resp. vyslala jsem pro ně Muže. Koupil mi dvě sady, ale pak mi přinesl ještě tašku od své maminky. Zvlášť ty malé mi udělaly radost, i když to z nich šlo pekelně vyklápět :-D



Večer ještě povinné čtení a pak avokádový tataráček :-)


3 komentáře:

  1. Máte v plánu udělat i shrnující článek se všemi úkoly sepsanými najednou? Myslím, že by to byla velká inspirace pro příští rok ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V plánu jsem to neměla, nenapadlo mě, že by se to někomu hodilo, ale můžu to udělat :-) Kdybych zapomněla, klidně se připomeňte :-) Můžu dát ty kartičky s úkoly do příspěvku jako obrázek.

      Vymazat
    2. To by bylo paráda, každý rok něco vymýšlím pro partnera, nebo pro děti do školky a teď začnu konečně i pro svého prcka i když letos z toho ještě asi nebude mít rozum :-) Inspirace se vždy hodí ;) Děkuji

      Vymazat

Děkuji za váš komentář :-)